Bauskas novada Griķu pamatskola
Otrdiena, 2024-04-30, 10:08 AM
Vietnes izvēlne

Ieejas forma

Meklēšana

Kalendārs
«  Aprīlis 2024  »
PrOTCPkSSv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Vietnes draugi

Statistika

                                         Izglītības psihologs

 

 

  

1.  Apzināt skolas audzēkņu merķgrupas psiholoģiskajam darbam, veidojot uzskaites kartotēku, pedagoģiskās kompetences ietvaros veikt riska grupas skolēnu dzīves analīzi.

2.  Sadarboties ar klašu audzinātājiem, klašu vecāku komitejām, nodrošināt abpusēju informācijas apmaiņu.

3.  Apsekot sociālā riska ģimenes, veikt šo ģimeņu psiholoģiskās konsultācijas, nodrošināt abpusēju informācijas apmaiņu.

4. Veikt individuālas un grupu pārrunas, kā arī sniegt konsultācijas skolēniem.

5. Sadarboties ar valsts, pašvaldības un sabiedriskajām organizācijām, risinot skolēnu un viņu ģimeņu sociālo un psiholoģisko apstākļu problēmas un to radītos konfliktus.

6.  Būt informētai par skolēnu mācību sasniegumiem, sniegt palīdzību, ja radušās sociālas dabas problēmas.

7.   Risināt radušos konfliktus (skolēns - skolēns, skolēns - skolotājs, skolēns -vecāki).

8.  Ar medicīnas un policijas darbinieku atbalstu organizēt skolēnu izglītošanu bērnu tiesību, likumdošanas un narkomānijas apkarošanas jautājumos.

9.  Sadarboties ar skolas padomi, lemjot par materiālās palīdzības sniegšanu sociāli maznodrošinātajām ģimenēm.

10.  Piedalīties apspriedēs pie skolas vadības, skolas audzināšanas darba grupas sanāksmēs, pedagoģiskās padomes sēdēs un informatīvajās sanāksmēs.

11.Organizēt skolotājiem, klašu audzinātājiem seminamodarbības bērnu tiesību  aizsardzības jautājumos un konfliktsituāciju risināšanā.

12.Izstrādāt ar katru klases audzinātāju kopīgu sadarbības plānu darbam ar katras klases sociālā riska skolēniem.

13.Informēt tiesību sargājošās instances, IP bērnu tiesību aizsardzības inspektori, bāriņtiesu par vardarbību pret bērnu gadījumiem, kā arī narkotisko un psihotropo vielu izplatīšanu un lietošanu.

     

Medicīnas māsa
  

1. Nepieciešamības gadījumā sniegt pirmo neatliekamo medicīnisko palīdzību. 

2. Regulāri sekot, lai izglītojamo medicīniskās kartes ir kārtībā.  

3. Regulāri sekot, lai darbinieki savlaicīgi veiktu obligātās veselības pārbaudes.
4. Veikt izglītojamo auguma mērīšanu 2x gadā un pārbaudīt mācību solu atbilstību sēdētāju augumam.

5. Regulāri veikt izglītojamo pārbaudi uz pedikulozi un kašķi.

6. Nokomplektēt pirmās palīdzības aptieciņu virtuves blokos, skolotāju istabā, mājturības un tehnoloģiju kabinetā un kurtuvē.

7. Regulāri sekot sanitāri higiēniskajam stāvoklim skolas un struktūrvienību ēdināšanas blokos, mācību telpās un palīgtelpās.

8. Regulāri sekot dezinfekcijas režīma ievērošanai visās skolas un struktūrvienību telpās.

9. Regulāri sekot vēdināšanas režīma ievērošanai.

10. Regulāri sekot ēdienu kvalitātei un sortimentam. Apzināt vai visi izglītojamie pusdieno. Ja nē - noskaidrot iemeslus.

11. Sekot, lai tiek lietoti maiņas apavi skolas telpās.

12. Vērot sporta tērpu atbilstību izglītojamajiem un par nepilnībām ziņot vecākiem.

13. Piedalīties vecāku sapulcēs un informēt viņus par aktualitātēm.

14. Sastādīt kārtējā ūdens monitoringa plānu un ievērot tā izpildi.

15. Noņemt ūdens paraugus testēšanai.

16. Noņemt pārtikas un virsmu paraugus testēšanai.

17. Sekot skolēnu somu svara atbilstībai vecumam (MK Nr.610).

18. Kopā ar pavārēm izstrādāt ēdienkartes 1 nedēļai uz priekšu, ņemot vērā veselīga uztura principus un sanitārās normas.

 

 

 
Sociālā darbinieka amata apraksts
 
37. Palīdzēt veidot savstarpējās attiecības ar vienaudžiem, pedagogiem, ģimenes locekļiem, sabiedrību (klases audzinātājs, sociālais pedagogs).
 
36.Sekmēt audzēkņu komunikācijas prasmes, prasmes risināt konfliktus, argumentējot savu viedokli un respektējot citu domas (klases audzinātājs, sociālais pedagogs).
 
35.Komunikatīvā funkcija.
 
34. Likt skolēnam noticēt saviem spēkiem, likt saprast, ka viņš ir nozīmīgs, ja ne mācību priekšmetā, tad kādā citā veidā - sportā u.c. (klases audzinātājs, pedagogi).
 
33. Atbalstīt skolēnu, pedagogu, ģimeni problēmsituācijās, palīdzēt rast to risinājumus, palīdzēt iegūt pozitīvu pašnovērtējumu.
 
32. Atbalsta funkcija.
 
31. Apmeklēt ģimenes viņu dzīves vietās ar mērķi izzināt sociāli psiholoģiskās īpatnības, materiālo stāvokli (klases audzinātājs, sociālais pedagogs).
 
30. Vecāku sapulcēs vecākus iepazīstināt ar raksturīgākajām pazīmēm, kam jāpievērš uzmanība, vērojot bērnus (klases audzinātājs, sociālais pedagogs, pedagogi).
 
29. Sniegt informāciju vecākiem par bērnu izturēšanos, savstarpējām attiecībām, sasniegumiem skolā (klases audzinātājs, sociālais pedagogs).
 
28. Rosināt priekšlikumus, organizēt pasākumus, kas mazinātu vai ierobežotu negatīvu parādību - smēķēšanu, alkoholismu un sliktas uzvedības skolā (klases audzinātājs, sociālais pedagogs kopīgi ar dažādiem dienestiem).
 
27. Apmeklēt mācību stundas ar mērķi izpētīs skolēnu uzvedību un savstarpējās attiecības, attiecības ar skolotājiem (klases audzinātājs, sociālais pedagogs).
 
26. Izzināt skolā formālos, neformālos grupējumus (savstarpējās attiecības tajos).
 
25. Organizēt individuālas, grupas pārrunas ar bērniem par cēloņiem, kas kavē mācības, par uzvedību skolā.
 
24. Sniegt skolēniem palīdzību viņu un pieaugušo (pedagogu, vecāku) saskarsmē.
 
23. Profilaktiskais darbs skolā.
 
22. Ja nepieciešams šos materiālus tālāk sniedz bāriņtiesā.
 
     d) atram sociālā riska bērnam iekārtot uzskaites kartīti, kurā glabāt sarunu pierakstus, mājas apmeklējumu aktus, paskaidrojumus u.c. (To veic klases audzinātājs, sociālais pedagogs).
 
     c) Uzņemot bērnu skolā, veikt individuālas pārrunas ar ģimenes locekļiem, noskaidrot ģimenes vērtīborientāciju, motivāciju, skolēna intereses, ģimenes sastāvu. Šim materiālam jāglabājas pie klases audzinātāja, katru gadu ziņas papildinot. 
 
     b)Izstrādāt aptauj as anketas.
 
     a) Pētīt skolas vidi, skolēnu vai grupas Atklāt cēloņus, kādēļ skolēns skolā, mājās jūtas nelaimīgs (sociālais pedagogs, klases audzinātājs)
 
21. Diagnosticējošais darbs:
 
20. Celt profesionālo meistarību - apmeklēt kursus un seminārus.
 
19. Informēt tiesību sargājošās instances, IP bērnu tiesību aizsardzības inspektori, bāriņtiesu par vardarbību pret bērnu gadījumiem, kā arī narkotisko un psihotropo vielu izplatīšanu un lietošanu.
 
18. Izstrādāt ar katru klases audzinātāju kopīgu sadarbības plānu darbam ar katras klases sociālā riska skolēniem.
 
17. Organizēt skolotājiem, klašu audzinātājiem seminamodarbības bērnu tiesību aizsardzības jautājumos un konfliktsituāciju risināšanā.
 
16. Piedalīties apspriedēs pie skolas vadības, skolas audzināšanas darba grupas sanāksmēs, pedagoģiskās padomes sēdēs un informatīvajās sanāksmēs.
 
15. Sadarboties ar skolas padomi, lemjot par materiālās palīdzības sniegšanu sociāli maznodrošinātajām ģimenēm.
 
14. Ar medicīnas un policijas darbinieku atbalstu organizēt skolēnu izglītošanu bērnu tiesību, likumdošanas un narkomānijas apkarošanas jautājumos.
 
13. Risināt radušos konfliktus (skolēns - skolēns, skolēns - skolotājs, skolēns -vecāki).
 
12. Būt informētai par skolēnu mācību sasniegumiem, sniegt palīdzību, ja radušās sociālas dabas problēmas.
 
11. Sadarboties ar valsts, pašvaldības un sabiedriskajām organizācijām, risinot skolēnu un viņu ģimeņu sociālo un psiholoģisko apstākļu problēmas un to radītos konfliktus.
 
10. Veikt individuālas un grupu pārrunas, kā arī sniegt konsultācijas skolēniem.
 
9. Apsekot sociālā riska ģimenes, veikt šo ģimeņu psiholoģiskās konsultācijas, nodrošināt abpusēju informācijas apmaiņu.
 
8. Sadarboties ar klašu audzinātājiem, klašu vecāku komitejām, nodrošināt abpusēju informācijas apmaiņu.
 
7 Apzināt skolas audzēkņu merķgrupas psiholoģiskajam darbam, veidojot uzskaites kartotēku, pedagoģiskās kompetences ietvaros veikt riska grupas skolēnu dzīves analīzi.
 
6.Psihologs savā darbā ievēro LR izglītības likumu, ANO Konvenciju par bērna tiesībām, skolas nolikumu, skolas darba plānus u.c. ar izglītību un bērnu tiesībām saistītos normatīvos dokumentus.
 
5.Veikt psiholoģisko darbu bērnu un jauniešu specifiskajās sociālās grupās (narkotiku, alkohola un smēķējošo atkarīgo grupās, neattaisnoto stundu kavētāju).
 
4. Nodrošināt Bērnu sociālās reintegrācijas optimālai norisei nepieciešamo psiholoģisko vidi.
 
3.Risināt radītos konfliktus starp izglītības iestādi, ģimeni, pašvaldību u.c. institūcijām.
 
2. Veikt ģimeņu psiholoģiskās konsultācijas.
 
1.Pedagoģiskās kompetences ietvaros veikt riska grupas bērnu un jauniešu psiholoģiskās palīdzības analīzi un degradācijas cēloņu izpēti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Uztaisi bezmaksas mājas lapu ar uCoz